veel natuke rannapuhkust :)

Hommikul otsustasime, et tahaks veel ühte toredat rannapäeva ja valisime siiskõikidest ümbruskonna randadest Lakeside’i, mis asub Cape Range National Parkis. Vot see oli alles mõnna rannake :) See on selline väike laheke, mis on kohati liivane ja kohati kivine – perfektne meile, sest kivid on ju hea koht kalapüügiks. Kõige vahvam oli see, et seal ei olnud mitte hingelistki! Maiks viskas õnge vette, mina tassisin oma matkatooli täpselt veepiirile ja hardcore lebo võiski alata. Kõik teised käisid paar korda snorgeldamas ka, aga mul ei olnud väga tuju.. ma pigem passisin ja sulistasin niisama. Käisin paar korda ujumas ja võtsin päikest. Eriti mõnus päev! Õhtupoole tulid ka mõned inimesed juurde, aga ikkagi ei oli tegemist väga eraldatud kohakesega ja kordagi ei tekkinud sellist ülerahvastatuse tunnet.

Õhtul käisime veel Exmouthi rannas õhtust söömas.. ilus väike rannake, palmid, väiksed muruplatsid ja barbequed.. väga meeldiv koht õhtustamiseks.

Kuna järgmisel päeval tahtsime minna Karijini National Parki, mis asub Exmouthist päris kaugel, otsustasime juba läbi proovitud pimedas sõitmise kasuks. Pärast väga ägedat päeva rannas hakkasimegi siis õhtul sõitma. Käisime läbi ühest roadhouse’ist, et bensiini võtta. Seal oli väga kummaline, bensiinijaama kutt hüppas peaaegu aknast sisse, küsides mida me soovime, mingisugune orkestrimuusika üürgas üle kogu roadhouse’i, maja ees hängis kamp aborigeene ja wc’s hüppasid ringi 4-5cm pikkused rohutirtsud. Õudne.

Kusjuures, siinse öise sõitmise juures ei ole kõige õudsemad mitte kängurud ja muud kohalikud loomakesed, vaid hoopi see, et siinsed cattle stationid (loomafarmid?!) on hiiglasuured ja enamasti kulgevad need loomad vabalt ringi ehk siis AEDU EI EKSISTEERI. Nii ei olegi väga ebatavaline keset musta ööd, keset musta teed äkki musta lehma näha. Või korraga kuute lammast, kes kõik suruvad ennast üksteise vastu üheks suureks hunnikuks ja ei saa aru kuhu poole nad põgenema peaks.

Lisaks sattusime ühel hetkel mingi hiidrohutirtsude parve sisse ja need lihtsaltlendasid vastu esiklaasi surnuks ennast. Kuna tegemist oli päris suurte putukatega, siis need laksud, kui nad vastu klaasi lendasid, olid päris valjud ja häirivad.

Ööbimiseks valisime taaskord rest area. Sellel hetkel kui sinna sisse keerasime, siis ma olin küll natuke hirmul ja mõtlesin, et mingid abobandiidid on vist sildid ümber tõstnud ja üritavad meid kuhugi võssa suunata. Pidime seal mingite kahtlastel pimedatel kruusateedel keerutama. Aga õnneks  ei olnud puhkealale jõudis mingit kahtlust selle asukohas, sest see oli lihtsalt inimesi täis.

Järgmise päeva plaan oli meil miis Karijini National Park ja siis lihtsalt tuim Broome’i sõit. Kuna teatud põhjustel hakkas meil lõpus natuke kiire, siis pidime kõikidest põnevatest asjadest kõige põnevamad välja valima. Karijini oli überäge! Nagu ma vist juba mainisin, siis mulle väga meeldivad need WA punased kaljud ja Karijini on põhimõtteliselt neid täis! Üliägedad väiksed looduslikud basseinikesed kaljude vahel.. kuhu mina väga ei julgenud sisse hüpata aga see eest Maik hüppas meie kõigi eest.

Edasi sõitsimegi Broome’i. Mustmiljon kilomeetrit ja pool päeva hiljem olimegi kohal. Valisime kõikidest karavaniparkidest tõenäoliselt linna kõige sitema. Põhimõtteliselt olime senini suutnud suuri masse ja eriti just bäkkereid vältida, nüüd aga maandusime keset mingit läbu ja prügimäge. Karavanipark oli nagu mingi näkane mustlaslaager ja tundus, et need inimesed elavad seal juba pikemat aega. Oleks pilti teinud, aga kuidas sa teed niimoodi, keelegi puude vahel asuvast „elutoast“ või „köögist“ pilti, kui kõik on lageda taeva all ja ka omanik ise näeb, et ma seal fotokaga vehin?

Hommikul tegime kiired linnaga tutvumise ringid – käisime Gantheaume Pointimajakat juures. Seal nagu otseselt mingit majakat ei olegi vaadata, aga lahe rannik ja väidetavalt mingid sajad miljonid aastad vanad dinosauruste jalajäljed (mida mina muide ei usu). Lisaks käisime ka niii-niiii-niii kiidetud Cable Beachil korra, oli küll nummi koht, aga samas.. suht tavaline linnarand. Nägime ka kaamleid.. 10-15 oli neid vist umbes.. aga need olid need tavalised tuurikaamlid, mitte mingid metsikud.

Ja oligi aeg Christine’i ja Seaniga hüvasti jätta, sest meid ootas hoopis uus seiklus veel 400km Broome’st sisemaa poole.

Unustasin eelmises postituses mainida, et Coral Bays sain koguni kolm korda mingite lollakate meduuside käest kõrvetada. Midagi hullu ei olnud, lihtsalt kõrvetada saanud kohad andsid tunda – täpselt nagu oleks käe/jala kõrvenõgestesse toppinud.

Üldkokkuvõttes võib öelda, et WA on väääääga palju tühja maad, aga iga suure tühja maalapi järel on ootamas taaskord killuke paradiisi – ilusad rannad, suured luited, vägevad kaljud ja palju muud. Igati nauditav tripp oli.. samas ei soovitaks seda mitte mingil juhul kellelegi kes tuleb siia ainult paariks nädalaks – on ju jabus kulutada pool siinoldud ajast autosõidule.

Ja veel üks vana võlg on klaarimata – olen vist unustanud rääkida, kuidas meüldse selle Mandurah maja endale elamiseks saime. Nimelt on Internetis päris palju selliseid lehekülgi, kus puhkusele minevad inimesed otsivad endale maja- ja/või koera/kassihoidjat. Ühelt selliselt leidsimegi Kati ja Andy maja. See oli tõesti üks ägedamaid kogemusi siinoldud aja jooksul ja kindlasti kui võimalus tekib, tahame midagi sellist veel teha!

Järgmised lood juba meie praegusest asukohast Fitzroy Crossingust.. seda siis kui ükskord nii palju aega leian, et see elupikk postitus ära kirjutada. Seniks aga – toredat suvealgust teile sinna kodumaa pinnale!

6 thoughts on “veel natuke rannapuhkust :)

1. Marje says:

Meie vanaema Viljaga täname väga ilusate postkaartide eest, mis jumalale tänu õnnestus meil täiesti seaduslikult saada, mitte läbi mingi võistluse (kuigi see polnud ka paha mõte). Mina muide sain päeva 2 varem kui ema- ha-haa- emp jõudis juba muretsema hakata…
    Su pildid on ägedad, jutt ajab endiselt naerma ja reisihimu peale- olge mõnusad: tervita ja musita Maiksu ka.